3 branmänn

Nu sitter jag hemma hos Jonna : ) Det är ju lite pinsamt men jag sov tills hos ringde och väckte mig 15:30, men jag gick ju och la mig 08:30. Men mycket hände i morse ; ). När jag stod utanför dörren och skulle låsa upp den var det någon som skrek, så jag blev lite förvånad och gick snabbt in för dörren, sen gick jag in i badrummet och tänkte duscha, Så hörde jag något så var tvungen att gå och kolla så nyfiken jag är, då stod det 3 brandmänn utanför min dörr ; ) Det var någon man som fastnat i hissen. haha. Men en utav branmännen var rätt så snygg eller så var det jag som var så trött och tyckte det bara.
Jaha se vad den här dagen har att bjuda på, Kanske blir slottsparken (bruksparken) idag med, det är väldigt trevligt att bara sitta där tycker jag. Ont i ryggen har jag som fan, känner en stor knut i ryggen när jag både går och sitter, så om ni ser att jag går lite snett är det just för den.

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0