Bättre än att slänga!

Onyttigt ätande på babylon. skulle ha tagit en barnpizza, typ det jag orkar, men Martin åt upp min mat : ). Bättre de än att slänga. Träffade mamma också. hon frågade om jag kunde vara duktig och tvätta i veckan, Ikväll blir det tidigt i säng. Det är ju inte riktigt klokt att sova till 15:30. Mötte elsklingen på väg hem till Jonna, hon var trött, Hoppas du kan komma och möta mig sen. Inget roligt att gå själv. Tror Jonna blir lite trött på musiken jag spelar. haha Fall out boy med Timbaland helatiden : p men jag älskar den låten ..

Bye!!






Kommentarer
Postat av: maya

Hmm godnatt! men nu är väl vaken nu?=)

2008-05-12 @ 19:43:27
URL: http://mayahataichanok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0