Beslutångest

Nu sitter jag hemma hos Lennie och har lägenheten för mig själv ( trodde jag, ja) Linus och Jerry är också här, men dom håller mig sällskap! Vi har spelat (sjungt) Singstar nu i några timmar , så jag har inte så mycket röst kvar, men det spelar ingen roll här och nu när jag skriver min blogg!:  Idag då,
Även om det inte hän sådär jätte mycket så har jag ändå haf väldigt trevligt,
Blev en skaplig promenad med Arrak, sen i väntan på Börje gjorde jag mig en matlåda och tog med till Jonna, sen satt jag hemma hos hemme ett tag!:
Precis innan jag skulle hem så skrev jag lite med Sandra, Så hon och Josefine kom och mötte mig, så gick vi ett litet extra varv, så sjukt underbara människor dom två är! : ).
Ä
ven om man kan känna sig lite ensam ibland så förgyller ändå mina vänner min vardag!.
Är man van att ha någon vid sin sida i nästan 5 år så känns det vill jag lova!.
V
et att det är fler som vart med om samma sak, finns några som förstår!
Men jag kan ju också berätta att jag har beslut ångest för 2 saker denna vecka!, BTW byter samtalsämne ; ) 
Ett börjar med imorgon, Jannice vill att jag ska följa med henne in till Norrköping,
Och sen så pratade jag med J+S och dom skulle ut till Lotorp, och tänkte hänga på dom!!
Men vad ska man göra!! Sen är det Fredag också!,, Jonna och Ella ska festa, och frågade om jag skulle hänga på!; Men jag vet inte har vart så jävla mycke festande och skit nu flera helgen irad!.
D
et löser sig det gör det alltid!:

Nu ska jag ut och spela Guiar Hero med grabbarna, Men Jerry lär jag ju inte vinna över han kör ju på Expert :s

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0