bråkar med Linus om vem som är bäst och det är jag!

Nu är jag hemma hos Lennie, bråkar med Linus om vem som är bäst och det är jag!"
Jag vann säkert 20 ggr och han 3 eller ngt ; ). Sten Sax Påse, image372
Men  bara så ni vet är jag bättre än Linus! vad blir det inatt då?.
Kanske spelar lite giutar hero. måste öva upp mig.
Men Lennie har ju bara ps 3an. det är roligare på Xbox.
Jag har ju faktist klarat av expert på xbox :p.
Yttligare
en sak jag är bättre på än Linus ; ) Imorgon blir det fika på P2.
Måste gå upp tidigt ska vara där halv 3.!! Får sova tidigt!
Men finns det ingen där ute som känner sig manad till att massera min rygg. Jag har såååå ont!! Nu över till Bilddagboken.

bye!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0