BTW, jag äger i fotboll ; )

Sitter hemma hos Lennie nu. Kom in efter att ha spelat fotboll och brännboll sen klockan 18. helt slut i hela kroppen, men de var kanon kul, vi blev ngr stycken. kanske inte lika många som de andra var som också spela. men är man färre så får man ju slå flera ggr, Anna och jag var nog dom ända som inte drack. men tyckte det var trevligt ändå. Annars idag har jag inte gjort så mycket,. vart på P2 och vart social med Anna, sen åkte vi upp till Lövdalen och fikade, underbart, älskar verkligen det stället. : ).. Går dagen var trevlig,Först hittade jag ingen skjus ut till Lotorp men gulliga Delac körde ut mig : ) Så mötte jag upp Sofia i kiosken, där jag också träffade Pernillla, verkligen saknat henne,! Började med att vi satt hemma hos Jenny och Jocke, drack litegrann, blev dygn full. sen fick vi skjus utav Dennis ner, och dansade los och drack, Sen kom min gullvippa, men vi blev osams like usual, men vi hann med att ligga i rabbaten och pussas litegrann. Sen blev det efterfest. och jag kom väl hem klockan 10 i morse,!

BTW, jag äger i fotboll ; )
Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0