Dagen!

But somehow I'm still alive inside
You took my breath, but I survived
I don't know how, but I don't even care


image390Det ser allt ut som om det skulle kunna bli fint väder imorgon YEES :)
Snart kan man spela bränboll igen.
yes



















Det jag gjor idag är ganska mycket. Först så var jag ju hundvakt åt Arrak, så han och jag gick en ganska lång sväng, Sen så tog jag det bara lugnt hemma ett tag tills jag möte upp Jonna, vi gick en sväng, träffade Tiina 10 minuter , sen fortsatte vi hem till Jonna, så blev vi sjukligt sugen på nudlar, så vi sprang upp till Lidl, sen hem till henne och bara satt och pratade ski : ), Sen kom hon på den briljanta idéen att vi skulle köra SingStar,. så vi gick hem till mig ( Lennie ) och körde lie. Sen kom sötisarna Sofia och Josefine, Hade väldigt trevligt! Josefine satt iaf och skrattade åt oss som fan : ). Kanske ska passa på att a lite bilder imorgon. Vi pratade om att sitta här hemma laga lie lyxmat och ha en allmän tjejdag ! + Stoffe då, Han får gå som tjej imorgon! Det som står på menyn hitils är iaf HasselbacksPoatis och fläskfilé och ngn god sås till de och grönsallad . Jag älskar att laga mat, så säg till om du vill ha hjälp ngn gång så ordnar vi de!! Ska göra ngt med Rödvinsås ngn dag tänkte jag. Ta Elinas recept på den där grytan hon gjorde som var helt underbart god!  Måste fan ringa eller gå till henne någon dag. inte träffa henne på evigheters evigheter!: saknar henne, och såklart min älskade systerdotter Nellie pellie! : )



Bye!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Okej va bra att jag får redapå att vi inte ska se gossip girl ihop.... ???

2008-05-20 @ 12:25:27
URL: http://AlmaBonita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0