Deklarerat ; )

Sitter hemmahos Lennie ikväll igen, Kollade lite på Meet Joe Black. ohh vad jag verkligen älskar den filmen. men var tvungen att sätta mig här ett tag.! Och idag var det sista dagen att deklarera så jag gjorde de 22:35. haha alltid i sista minut.!! nej nu ska jag vara social mot killarna!.
säger bara de. Anna och jag på våran promenad ikväll ;) Vi träffade även på Josefine och Johanna . så vi gick et litet exra varv med dom!. underbart rara tjejer,. kanske skuklle ut och gå med dom imorgon!. Haha. Vi började prata ngr minnen från 9an- Bla när jag nästan ramlade ner i toaletten, för att jag skulle se om jag hade ngt smuts i arslet som Johanna ,Anna och Jossan sa att jag hade!; då flög toalettringen av och jag ramlade ner på golvet!: haha. och när vi inte fick komma in på en lektion för at de var  U - - E - - L - - G S S - - R - A där som berättade om deras liv. Josefine Anna och jag skrarttade så vi låg ute på golvet i koridoren.! haha finns hur mycket som helst att berätta!!: Kan ta en dag och berätta massa historier!. Men orkar inte nu ikväll!!


Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0