dyng dyng skönt

Nu sitter jag hemma hos Lennie, Har spelat Guitar Hero med Linus, men nu är Lennie hemma, så nu kan jag vara social med Datorn!, Se vad man kan göra ikväll då? Dagiset behövde ingen vikarie, Så några barn. går tydligen ngn influensa? aja tråkigt iaf.! Hade längtat hela veckan på att få jobba!! Någon som har lust att gå ut och gå?. Ska ta och fråga josefine och sandra och kolla vad dom sysslar med!. Kanske är på a gå ut!.
Annars idag har jag inte gjor sådär jätte mycket. Gick och mötte upp AnnaP2 förut. sen åkte vi till stallet och kollade till hästarna. sen så träffade jag Sanna en stund, och efter de har jag duschat. dygn dygn skönt vill jag lova tog en lång dusch!. Sen så hamnade jag här! Vilket liv man lever egentligen!!:

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0