En dag i Norrköping

Sitter hemma hos min elskling och hoppas på att hon vill gå ut och gå innan jag går hem och sover. ! Är faktiskt trött, och klockan är bara 22 på dygnet! Det har vart en bra dag idag! Vaknade utav att Anna ringde sen så drog vi in till stan det var jag Anna och Malin vi har haft väldigt roligt tycker jag. Bla när vi satt på McD så började Emma och Malin kasta pomme på varandre ( kanske inte moget men kul / intärnt) Bakom oss så satt en familj med 2 barn på 1-3 år. Så efter ett tag när Malin och Emma slutat så hör vi hur mamman ryter till så såg vi att ungen kastade massa mat och hälde ut sin coca cola över mammans mat!!: hahaha. lite kul var det!. På hemvägen satt Malin fram. Klarade mig från åksjukan, Låg i baksätet med fötterna ut genom fönstret! Det var skönt!.

N
u ska jag dra med mig ut min elskling som nästan ligger och sover bakom mig!

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0