fel laddare, god natt/god morgon

hahha.. vad dålig jag är. inte uppdaterat ngt igår. förutom på natten då!!. trött som ett as är jag och siter hemma hos Lennie, Dygn dygn full som jag är!!men han är inte hemma!. Undra vart han är!!! skapligt irriterad är jag också!. Tog fel laddare hemma hos Jonna inatt också!: Tog hennes och glömde min. och min telefon vill ha batteri!!! Den bara skriker efter batteri!!Messade och ringde för mycket i natt tror jag!. Nej dax att sova tror jag!. ska bara lyssna på ngr låtar sen är det sängen för mig. Måste ju sova hemma hos Lennie.gav mamma fel nyckel så jag kommer inte in hemma!! Tur som fan att jag som sag har Lennies nyckel!!

Sov gott,

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0