Fikat med familjen

Det jag gör just nu är att jag sitter hemma hos ´Jonna : ) Vi har vart ute och gått litegrann så gick vi förbi Jannice där vi firade Tommy och fikade litegrann, Var lite roligt förutom att Lennie satt och slog mig med en smal pinne som sved somfan! Men det var trevligt, mysigt med hela familjen sådär + en liten Jonna.. Så vad händer senare idag då?: Lennie ville att jag skulle komma dit för att titta på hans nya tv. som han är så stolt över och dricka några öl. men vet inte riktigt om jag känner för de, skulle väl vara för Tommys skull isf, Inväntar Anna och ser vad som händer där, hon ville ju dricka, Annars så drar jag med mig Jonna så slipper hon sitta själv ikväll : D. Skönare att sitta här hemma isf. mycket nära ut  till krogen,

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0