Första dagen på student veckan!..

Gårdagen!: är för bakis för att skriva ngt!. är trött och seg . så ska hem och bara ta det så lugnt det bara går!: Sandra vill att vi ska spela kubb. det hade vart kul : ). Men anna går omkring här hemma som en zombie, sweetnows. Tack alla mina underbara tjejor för världens trevligaste kväll.! Blev bara dygn dygn full och gick och rammlade överallt!: När eslklingen och jag var ute och gick förut så åkte Emelie förbi. och frågade hur det var med mig efter jag hade dygn rammlat.! kommer själv inte ihåg att det var värsta rammlet ( ursäkta mina svenska ord idag) hehe.! men trevligt var det -. det ända jag gick och sjöng på igår + idag är Nu är det beccas tur, nu är det beccas tur och klappar händerna!: haha..

Men ha  en bra Lördag. : )

Bye!!

Bilder kommer upp när vi orkar lägga upp dom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0