Greys Anatomy 21:00

Sitter hemma hos Jonna : ), Kom precis in , Jonna och Tiina gick till Godislagret och köpte ciggaretter!! Ikväll blir det Greys Anatomy, sen ska jag sova tidigt. är redan helt slut nu!. Har inte gjort alls mycket idag, var ute på en promenad med Arrak förut. sen så körde Börje mig hit till Jonna,. Vi har pratat lite skit ute på ballen, och drukit tee, Jag åt lite mat också Mammas underbara lapskojs (stavas) den var iaf dygn dygn god!
Ska kolla om elsklingen vill kolla på Greys med mig!. Om hon inte är sur på mig för igår!. Men hon var ju upp och kollade på fotbollen på Grosvad, Finspång vann så klart över lilla Lotorp.! haha 4-0 ; ).

image376



Bye!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0