haft så roligt på evigheter

What a day : ) Har inte haf såhär roligt på evigheter. Ännu roligare var det att de var så många som ville vara med!. Samma tid imorgon samma plats. ! haha fan vad vi har ätit gräs idag ! iaf jag. Gräset var så blöt därför. annars hade jag ALDRIG rammlat ; ) Så mycket som jag gjorde (A) tråkigt bara att Lennie Lagge och Fredrik skulle och repa, men Anna jag Malin Linus fortsatte, Så kom Anton Adam och Jerry och spelade med oss! Lennie och Linus kollar just på på Ice Age så jag ska väl vara lite social mot dom! Skönt att jobba imorgon, men tråkigt at man måste sova så tidigt..Men kom ihåg 19:30-20:00 imorgon! Ska vi spela lite boll.! Tråkig bara att inte OK/Q8 hade ngt brännbolls sett, men det gjorde ju inget ; ) 

FAN! glömde att a bilder, men det fixar vi till imorgon!!
xOxO Gossip Girl , I know you love me




Kommentarer
Postat av: pillan

haha ah vi såg er allt igår i vibjörnsparken=)..I helgen ska vi iväg så då kan jag tyvärr inte men kan ju ringa dig nån dag..krams

2008-05-07 @ 15:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0