hem kommen från stan.

Hemma från stan!. Jannice och jag hade väldigt trevligt faktiskt, Jag valde kläder åt henne som hon ska ha på Lördag ( siemens festen ) Hon kommer nog bli jävligt snygg!. få se vilken outfith hon väljer utav de hon köper. hoppas det blir de i guld : ). Sitter hemma hos Lennie nu iaf. tog med mig en matlåda hit. orkade inte värma på det hemma så! Försöker få tag i Anna ska kolla om hon vill ut och gå, är dygn dygn rastlös! fast också jävligt trött, blir att sova tidigt inatt, Har tvättstugan imorgon : ( blää!!: men måse ju ha rena kläder och mamma också!: Imorgon ska hon in till Norrköping och köpa nya kläder! JAG OCKSÅ vill jag lova. hittade två jeans idag som jag ska köpa! Sen är det ju det där men toppar. men det finns massvis jag ska ha!!

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0