Iväg och rida idag ; )

Anna är galen!! hehe.. Vi ska snart upp till dalen, SÅ SKA JAG ÄNTLIGENrida på min älskling, känns som om det var evigheter sen, Får se om vi cyklar upp eller får skjus, ärligt cykla 1,2 mil känns som en evighet. visst det tar runt 20-30 minuter, men då blir jag ju svettig och äcklig. haha, men jag gör nog allt för att få rida, rida rida rida!!
Annars ikväll då? Hemma hos Tiina var det trevligt en kopp kaffe och spelade Wii, fyfan vad det är roligt, ska köpa mig ett eget, orkar man inte träna en dag så är det ju bara att spela ; )
Träffade Sandra och Josefine på väg hem från Tiina, saknar dom små tösarna. Vi pratade om att dra ihop ett gäng och spela brännboll snart. någon som känner sig manade till att vara med,!?

xOxO Gossip Girl / I know you love me!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0