Jätta skit, Hur smart får man vara


Jonna säger:

Du har ju glömt din telefon här!!

c๑Lindy- well, fake a smile. säger:

Nej

c๑Lindy- well, fake a smile. säger:

horrrrraaa

Jonna säger:

Joooo

Jonna säger:

Hur når man dig imorrn då?

c๑Lindy- well, fake a smile. säger:

FITTTTTA!!!: men fan fan fan fan

Hur smart får man vara då!!.(blondie) Hur kan man glömma sin mobiltelefon hon någon!! Inte för att det är ngn viktig person som ska få tag i mig , förutom Tiina imorgon bitti, men Gumman om du läser min blogg innan så hoppas jag du förstår!! Skapligt irriterad man blir!! Fan Josefine skulle ringa mig imorgon vid 4 också!!: hur i helvete kan man vara så dum!!!!!!

Men annars idag har jag vart jätte duktig, Städat Lennies lägenhet! haha jag är ganska snäll sådär ibland!
Just nu Sitter Lennie och Linus och sjunger Singsar!: ganska gulliga är dom! kanske ska ut och titta lite på dom! haha..

Hoppas ni andra har haft en jätte bra dag!. Det har jag! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0