Kalla fötter

Jahopp. nu sitter jag här åter igen, Anna och jag har vart ute på promenad  : ) trevligt trevlig. Anna ville gå förbi P2 för att titta när hon jobbar nästa gång, Så vi satt där och hängde ett tag. Annars idag har jag inte gjort så mycket än. Gjorde en lyxigare frukost till mig själv och mamma, är sugen på en kopp Tee så det blir nog att jag tattar det utav elsklingen, Måste få henne på bättre humör, hon är lite smått sur, och det som gör saker värre är att hon vill in till Norrköping ikväll till "maxi träffen" som inte längre är på maxi utan bahouse parkeringen, Blir nog inget festande ikväll. går nog bara förbi och säger hej till Tommy, känner inte för de. vill hellre ligga i soffan och kolla på ngn bra film!, ser hur det blir, Anna kanske ska vara barnvakt åt Ellen.Jag vill hitta på ngt, är så trött på finspång,
Nu blir det kaffe/Tee och Annas balle

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0