När man tappat 7kg

Nu har Linus gått hem. nu är jag ensam igen! Ska snart sova. orkar inte sitta uppe en natt till : p. Men nu när man är ledig från jobb och allt så gör det ju inget att sova bort dagarna och vara vaken på nättterna, Framförallt nu också när det är skit väder. jag vill ha SOL och SOMMAR, så man kan ligga nere i slottsparken och njuta utav liet, snart ska man ju börja jobba mera på allvar! Linus tycke att jag kunde gå ner till Ica och söka jobb där! Borde kanske göra de man mår ju inte sämre utav at ha flera jobb. Vilket som innebär mera pengar, och blir en bättre fritid! Jag ska verkligen ändra mitt liv, till ett sundare och friskare liv!.- Monika förlåt att jag ine ringde. men vågar inte ringa mobil från Lennies hemtelefon han kanske blir galen, och det vill vi ju inte! Ska komma in till dig snart och stanna några nätter tänkte jag,ska också återta konakten med Monika i Katrineholm, saknar dig. På tal om inget alls, men mina favorit jeans har gått sönder :-@ arg arg arg, men ska snart in till Norrköping och köpa på mig lie nya kläder. behövs nu också när man har tappat 7 kg. (stolt) men mera ska de bli innan sommaren. Kan inte gå omkring och se ut som hejkomochhjälp.! Det går ju ine förstår ni väl!

Bye!!



Kommentarer
Postat av: maya

haha nu e du ju uppe igen!=P Jaghar vaknat. Jag jobbar som vårdbiträde!=)

2008-05-13 @ 05:26:07
URL: http://mayahataichanok.blogg.se
Postat av: anna

Du är bäst lindy gumman. Du är duktig som har gått ner så mycket. och många säger att det syns ;) Kiss

2008-05-13 @ 18:01:10
URL: http://AlmaBonita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0