Reflection back and away!

Borde inte men fan vad jag saknar dig!, iaf just nu, men varför, varför nu. det har gått så lång tid, De går inte att spela bort allt varje dag, tro att allt är bra och allt är så himla lätt, men jag trivs med det här hattiga livet, låter ju förjävligt. Göra vad jag vill när jag vill, ingen bryr sig, sårar ingen. Men har tydligen gjort de, För allt jävla skitsnack..Ärligt är så jävla sur på den här jävla hålan, skisnack helatiden. Funderar starkt på at följa med Monika och Cissi ner till Göteborg och stanna där 1-2 år! Man kan ju forfarande komma upp och hälsa på familjen här uppe!: Kanske lättare att släppa allt, Fastän allt verkar släppa en själv!:Reflection back and away!



Kommentarer
Postat av: Kim Von J

Tack :)

2008-05-19 @ 07:20:17
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0