Rolig och trevlig promenad

Sitter uppe hos Lennie nu, han och Cissi gick just, dom skulle ut och gå en sväng innan cissi åkte hem! Kom hem efter en rolig och trevlig promenad med mina tjejer,. Anna och Malin! Jag har fått dags ångest. vill inte att dagarna/kvällarna ska ta slut! så tråkigt.. Tankar snurar runt om i livet. ska det fortsätta såhär eller blir det någon förbättring/förändring?. Jag har och lever ett bra liv med vänner och familj, men det är 7dagar i veckan, känns som om man är beroende på vad andra gör. det är helt sjukt jag kan inte vara själv.! då får jag panik, haha .Men det är skönt at fått jobb nu. har jag ngt att göra om dagarna iaf.! Hoppas bara att det infaller ngn dag att Elin jobbar samtidigt som mig. sist jag träffade henne var helgen då jag fyllde 20! och det är snart 2 månader sedan

Malin - Ambulans -/ balans
Anna - Plananer -/ Planer

Nu ska jag kolla runt!

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0