Sen gick vi alla sex.

Trött trött. Nu bär det hem och sova. ska vara hundvakt imorgon (idag) också, kanske blir ett varv åt Jonna då också!. Var ju ganska så förbannad förut idag,. När jag var halvvägs till Jonna så öppnade sig hela himmlen och det började spöregna!: Jag var ganska dygn blöt, Så kände mig ganska så blöt då ; ) haha..
Annars idag har dagen vart helt kanon, Sofia kom hit vid 6 tiden så gick vi och mötte upp Sandra, och tog en cigg med henne, så strax efter det kom Josefine, Så vi satte oss och väntade in Stoffe, undertiden så ringde Jonna och frågade om hon kunde följa med, Sen gick vi alla sex till babylon och tjockade på oss, sen hem hit, som vi suttit hela kvällen och spelat Guitar Hero och Singstar!. det är jävligt roligt om man är ett par tre stycken!! hehe..
Nej nu ska jag hem och sova så jag orkar med 2 hundar imorgon.blää!:  Får ju iaf sova 5 timmar ; )

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0