the day to day ;)

Hello. yttligare en underbar dag, förutom när jag vaknade och kunde inte röra en muskel på helakroppen, haha knappt att jag kunde hålla ögonen öppna ; ) fotboll är en hård sport, Men idag blev det brännboll och fotboll, tillsammans med Jossan Sandra Emma Sara Malin Anna Danne, sen så kom Anton Adam och Alex, så vi spelade tjejerna mot killarna,. jag tror dom vann, men egentligen så vann vi ; )
Imorgon igen?!?!?! ; ) Måste få kroppen i trim så jag kan visa mig ute i sommar!! Kort är tagna, men kommer upp imorgon, Anna och jag orkade inte fixa det nu ikväll,Nu blir det film med Lennie

Bye!!

Ibland är det mycke jobbigare än vad man tror! man försöker hålla allt igång för att inte tänka på det som gör så ont ,som en gång gjorde att man mådde så bra!men tiden har sitt slut. även om man egentligen inerst inne inte vill.



Kommentarer
Postat av: hannistyle

Hoppas du haft en trevlig dag =)

2008-05-07 @ 23:49:11
URL: http://hannistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0