undress you everywhere

Sitter åtrer igen hemma hos Lennie, Linus Lennie och Jerry spelar gitar hero. men jag hade hellre lust att sitta här och kolla youtube, och läsa bloggar,!
Idag har dagen inte vart världens roligaste,. men ändå ganska skönt att vara för sig själv, men var jävligt raslös så jag stod i duschen 1 timme, sen satte jag mig på ballen och torkade mig i solen. Sen så blev det soffan , kollade först på Vänner, men sen blev det " Du blir vad du äter", En tjej som vägde 130kg som skulle bli polis håller tummarna ; ) jag vill fan med bli polis. Men vilka skulle ha respekt för lilla mig på 163? haha. Hoppas att morgondagen blir bra. Jonna och jag pratade att ut och gå senare på dagen. Blir nog kaffe hemma hos Anna iaf,


You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation


Tiina, jag glömde inte ringa, kunde inte ringa, men du kunde ju ringt då istället för att messa, du vet at jag inte har ngr pengar på telefonen, och vet också att jag inte skiter i dig vilket du kan få att tro!

Bye!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0