what a night

Igår, började med att vi var jätte stressade men vi hann med bussen och åkte in till Norrköping. gick förbi McD och köpte oss ngr cheese, och upp till Monika och drack kaffe, så började vi dricka lite smått, så kom Ellie och Josephine, Dom hade också vart på McD, Så vi satt alla i vardagsrummet och snackade lite skit, eller ja det var väl mest om sex, olika sex saker och så, olika händelser man vart med om o.sv. ja Ni tjejer vet ju hur de samtalen går till ; ) Men allt gick så sakta så jag bestämde att vi skulle köra öl-spelet, för att få fart på alltihop, Det gick bra till en början. men sen skulle Monika börja dansa så hon hade sönder Ellies vin glas, haha. mycket hände där under vårat lilla spel. men vi gav upp, Det blev att Monika och jag satt i köket under fläkten ochröke och drack lite, Och slog varandra, Sen fick hon cpryck och sprang omkring och hoppade så hennes tuttar flög överallt, haha. Jag spruta öl över hela köket utav garv och till slut log jag på golvet,, haha. Sen blev det soffan igen och Anna sprang omkring och letade efter sin öl som Monika hade som hon spottade ur sin öl i ; ) fresh. Det drog mot sitt slut hemma så vi gick ut på Otten. det sög ganska stort, Men fulla var vi. Anna och jag ramlade över hela dansgolvet 2 gånger. haha, Sen började vi bråka LIKE USUAL!!!! Så när vi skulle gå till bussen som gick 01:05 trodde vi, så kom det fram en brud till mig och frågade om jag hade en tändare, och då tänkte jag deala med henne, och sa att hon fick låna den om jag fick en cigg, men då blev hon sur och gick så jag kallade henne fitt-jävel, ( inte moget men var sur) för jag var arg på Anna och ville hem till Finspång. När vi satt där i busskuren och väntade på en buss som aldrig kom så blev vi sams och tog varandra i handenoch gick hem till Monika, men hade inga nycklar men vi såg att Ellies rum lysste så vi bad till Gud och hoppasde på att hon skulle vara hemma vilket hon var : ) Hon och Monika hade blivit osams dom också, så hon hade dragis hem, så vi satt och pratade lite  och kollade på Hem till Midgård, sen somnade vi,, Anna hade redan somnat ute o Soffan, När vi vaknade utav Annas alarm på telefonen så gick Ellie upp för att kolla om hon var vaken, Då log det en främande kille brevid Anna -hehe- Ingen vi sett förut, Anna var livrädd haha (förstår henne)  Men vi klädde på oss och gick till bussen klockan 7,20, Så vi var hemma vid 8:00 och åt lite frulle sen satte vi oss vid soffan och kollade på  Vakna med Voice, sen somnade vi. Äntligen Hemma! underbart, När vi vaknade runt 12 så var det Madicken på tv, : ) . Sen så gick vi bort till babylon och åt lite mat, och nu är vi här hemma igen : )
Förlåt till ALLA som jag ringde igår, blir telefon kåt på fyllan (A)

Idag kommer Rebecca hit, underbart att få träffa dig honey det var sååå längesedan.

Pic
image347
image348
image349
image350



Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0