You're the stranger that confused my heart

Jag är helt förstörd., image374
Vi satt och hängde trotoar förut jag Anna och Malin.
Så såg vi en fågel jävel som dök ner i gräset och tog en harunge.
Mamman blev helt galen och sprang efter,
Vi bara hörde hur den där harungen skrek utav panik .
Efter ett tag började jag springa mot fårgeljäveln och hoppades på att han skulle släppa taget. Men det gjorde den ju inte, Blev så jävla arg,
Seriöst jag började stort sett gråta,





Sitter hemma hos min elskling,.  Vi ska strax kolla på desperates housewife,
Men sen måste jag hem och äta. skulle ha gjort kallops men mamma skulle göra det istället. Hoppas hon gör det också! haha har inte ätit det på evigheter, så tycker allt att det är dax nu,
Förlåt Sofia att jag drog så tidigt, men vi får ses senare i veckan tycker jag!
Hoppas ni hade det trevligt utan mig vilket jag tror!

image375



Ikväll blir det att gå ut och gå med Josefine, Pratar med henne just nu på msn.. : ) Tycker det är underbart kul att vi ändå har fått litekontakt nu iaf!: Trivs så bra tillsammans med hennes sällskap : ). Några planer för imorgon?! Nej inte änsålänge. Inte mer än att Greys Anatomy är imorgon klockan 21:00 och det missar jag inte för något annat här i världen, isf ska det va en väldigt (väldigt) bra anledning. Tror inte det finns men ge mig förslag ska jag överväga saken. det går ju fan repris, men det är inte samma sak!: Ja jag vet jag är en nörd ; )
image376image377



 You're the light when I'm feeling dark
You're the stranger that confused my heart
One step forward and two steps back







Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0