barnsliga idioter.!!

idiot.. fast för en gångsskull är det så jävla skönt att vara arg på ngt annat!!: hur jävla respektlös får man vara när man spelar så jävla hög musik så att det överröstar mitt högsta när jag sitter med höglurar??.. och när min telefon ringer sänker dom inte ens!!!: IDIOTER,.

Nu vill jag ärligt talat bara härifrån. till människor som lyssnar och respekterar andra människor..

Nej men vi är faktist mera än dig. så vi respekterar varandra genom att lyssna på varandra.. hur normalt låter de då.!! barnsliga idioter.!! jag är arg arg arg. men ska göra mig iordning och gå till Alexandra. för här hemma blir man inte respekterad på ngt sett!!!!!!!!!  Klipp er och skaffa er ett jobb!!..



nu känns det bättre!!

bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0