det ær det ænda som lugnar mina hispiga nerver

Jag har ingen insperation till att skriva længre.. Læser andras bloggar och førsøker men det går ej.. Det saker jag vill skriva om ær så himmla onødigt att ens næmna. men jag vet ju att det skulle kænnas bættre før mig att få det ur mig. men inte før de andra att høra och læsa om.!

Igår kændes allt helt underbart jag cama med Elina Lennie och Rebecca.. mænniskor som står med så nær om hjærtat fick jag se. alla førutom Lennie før den tønten har ju ingen CaM,. får ju absolut inte gløma att jag såg Nellie också.. Helt underbart. Tack gode Gud før internet ;)

Också ett stort plus i kanten igår var att Monika kom tillbaka till Hemsedal. saknat henne enormt. skulle inte klara en dag utan henne hær. Vi måste ha våra dagar. visst vi gør inte så mycket tillsammans men bara prata.. skønt att få prata av sig igår. fast det gick fortare æn væntat.. Men det ær så skønt før du vet redan så mycket så man behøver inte tala i omvægar och allt. och det ær också s¨å skønt før du førstår. och du dømmer inte.. INTE MIG IAF ;)


Nu ær det bara 2 timmar kvar på jobbet, sen får jag gå hem. har lust att stænga tidigare før det ær inget folk hær nu..'
Men det var det nyss. alla ungdommar var hær trevligt mycket trevligt.

Nu ska jag ut och røka och ringa monika.. JAAA jag har børjat røka igen. det ær det ænda som lugnar mina hispiga nerver ;) Før dte gør ju inte du længre.!!

Bye!'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0