Det trodde jag aldrig.

Sitter på jobbet.. Linda och två utav hennes arbetskamrater,., dom sitter och pratar om att det kommer bli 20-22 minus grader nu i dagarna. jævla roligt jag fryser ihjæl nu. och det ær ca 10 nu.. men jag står hær inne på mitt cafe med ugnar och varma saker som håller en hudfærgad iaf :)

Har inget att skriva. men ville ændå uppdatera. ska førsøka lista ut vad jag ska gøra ikvæll.. ALLA i huset jobbar ikvæll. och jag ær sjælv. Om Christian ær ledig lær ju inte han vara hemma iaf.! Men vi har ju internet hemma nu iaf.. ska ladda ner lite GreysAnatomy.. om det slæpps ngt mera. avsnitt 9 håller på att tankas nu.. får ta ngr GossipGirl också. Jag har ju cocacola och massa chips kvar från igår som jag kan moffa i mig. vægde mig føresten idag. sen jag kom tillbaka från Sverige nu sist har jag tappat TILL 4 kg =) Det trodde jag aldrig. men fan vad glad jag blev. jag har ju lixom inte gjort ngt alls..

Back to work. funderar øver om jag ska gøra paj nu eller senare.måste ha ngr pajer tills imorgon. Lørdag. førhoppningsvis en bra lørdag (A)

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0