har ett HAREM fullt med tjejer.

Sitter och jobbar. som vanligt, men idag är det ingen vanlig dag för jag är arg och förbannad och helt slut i huvudet..

KOM IHÅG JAG ÄLSKAR ATT ÖVERDRIVA,

Igår vaknade jag up ur min koma, gick och tog ut pengar från mitt svenska konto, eftersom jag inte har ngr pengar  på det norska, och sedan gick jag och handlade saker till en smörgåstårta, den blev helt okej. lite vattnig, men men. alla tyckte om den , den var iaf slut när jag vaknade i morse . hela jävla huset såg ut som om det hade vart krig. jag somnade runt halv 4 -4 inatt. folket gick kanske runt 2, men var ganska så arg.för han som "äger" huset lovade att han skulle be dom gå innan han gick hemifrån. men gjorde han de? svar nej. försökte prata med Daniel att ngn som faktiskt bor i huset skulle förstå att jag ska upp och jobba på morgonen. men svar nej. han tyckte inte det var min ensak att bry mig det är ju faktiskt inte jag som "äger" huset.

Men jag hade iaf Alexandra att prata med. underbar människa. känner henne inte men helt underbar människa.. Men  hon gick senare hon ville hem och sova.

Men istället så kom Richard in till mig och vi satt uppe och prata om allt, han om sitt och jag om mitt.. Det är skönt at verkligen ha ngn man kan prata med. ngn man egentligen inte känner. som lyssnar och kan säga rent ut sagt vad den tycker och tänker om personen.,. Richard får bli min nya Elina :) eller inte nya, bara den norska verstionen utav henne!

jag tänker ärligt talat inte hållakäften längre. Varför ska man gå omkring och må dåligt , men jag är för godtrogen och litar på det människor säger till mig. vad dom ska göra osv.. men jag är interedo att skirva ner ritigt all här än. Men det är RIKTIGT RIKTIGT skönt att en vis person redan vet allt. och hon är inte arg. hon förstår, och vi kommer nog komma varandra mycket mycket nära. hoppas jag iaf. och jag skulle verkligen tycka om de.!!

Redan så känns det lite bä'ttre att ha fått skriva.. men fortfarande mycket kvar.

En fråga till alla som känner sig träffade,  vad ska man göra när killen man tycker om har ett HAREM fullt med tjejer. ligger med den ena? sover med den andra? har känslor för den tredje, har ögon för den fjärde, vill knulla med den femte?

Tell me!=!?!?!?!

Bye!!





Kommentarer
Postat av: hon med kaffet! ;)

du e en fantastisk människa GLÖM aldrig det! låt ingen tycka nått annat!!!!!!....du fattar!

2008-11-11 @ 01:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0