idag ska vi vara hundvakt

Jag har så ont i min mage. nær jag vaknade førut idag så hade jag jætte ont, trodde det var før att jag inte ætit ngt., men nu har jag ju ætit lite chokladkaka. kanske ær før att det blivit så mycket alcohol nu på sista tiden. eller att man inte ætit ngn riktigt mat kanske. aja inte vet jag!

Idag ska vi vara hundvakt =) =) =) =).. åt værldens absolut finaste hund. en Am-bulldog. som heter Einar. how cute is that!Pierre och jag sitter och væntar på att høra ngt i från Christian. men han sitter på møte, så han ær lite svåråtkommen just nu! Men det går fint, det løser sig senare under dagen..  Idag ska det bli en lång och skøn promenad med hunden . Tror Alexandra sa att hon ville følja med. vore trevligt :)

Igår var det Mys! Richard Pierre Aleandra Nicolina Joaqim och jag låg i Richards sæng allihopa førutom pierre som satt i stolen brevid. och kollade på Gone in 60 seconds. och åt popcorn chips och M&Ms sedan blev det att køra Land och rike, ni som vet vad det ær..  Man skapar 6 kategorier och næmner en bokstav. sedan ska man  ja ja. orkar inte berætta.,.

Nu ska jag vara social mot pierre hær

Jag ska vara hundvakt jag ska vara hundvak wiee wiee wiee !!!

Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0