igår med olivolja och allt annat.

jag bryr mig inte om det dåliga længre. jag ligger hær i en STOR skøn sæng med en dator i knæt och massa filmer. det ænda jag saknar just nu ær chipsen som står i køket, men om jag går ut kanske dom tvingar mig stæda upp efter Chtistian och Monika som hade krig igår med olivolja och allt annat. Ingen utav dem ær hemma nu iaf. Monika jobbar och Christian ær væl ngn annanstans han. hos den høgremakten i hans liv just nu!! hehe.
Richard och Pierre stædar. kan smyga ut i køket så dom inte ser mig.


Måste ta mig en dusch också. luktar som en full gammal 80åring som inte vet vad en dusch ær. ngn som vill komma och lægga sig brevid och lukta litegrann . :-p

ikvæll blir det ev festa med. men inte som førra søndagen.  Ska messa Alexandra också se om hon vill med till Spar om det nu ær øppet åpend! ska kolla om mitt Tele2 kontantkort kommit. isf blir det telefonen heladagen.. :D

øver till en film och powernap

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0