jag är ju en snäll människa så det kommer nog gå bra :)

Trött seg och sjuk.. Just nu ligger det på lugna sidan. men jag är "rädd" för att det ska bli värre som det blev sist. men jag får väl hålla ut tills min nya anställda kommer nu i början av December.. ska bli skönt att bli lite avlastad. men jag är lite smått rädd för att jag kommer bli för hård. men jag är ju en snäll människa så det kommer nog gå bra :)

igår var det en mysdag, Jag vaknade vid 1 (A) Inte sovit så länge på jag vet inte HUR länge!!Satte på Tokyo Drift.. Efter 3 minuter in i filmen kom Nicolina och Alexandra in och la sig i sängen med mig och vi låg på rad och kollade på filmen.. När filmen var slut duschade jag, och sedanåkte vi ner till cafet och började baka paj. var tvungen att ha paj. så jag har ngt i matväg som kan säljas,

Sen så satt vi alla och tankade film. och åkte hem till Alexandra och Maya , kollade på Saw5, sen gick jag hem, var så trött. Då kollade Monika och jag på Pocahontas, Törnrosa och Askungen. sen satte jag på Aristocats men somnade ifrån filmen.

På kvällen kom Mikael förbi hos oss. jag gjorde en varmtoast åt honom satt och skrattade lite med dom. men gick in igen till Monikas och mitt Disney maraton :) flera filmer är på väg.


Bye!!



här kommer lite bilder från Alexandras camera :) jag nämde ju för er att Christian och Monika hade krig med olivolja.. här kommer lite bilder från den kvällen. måste börja med att lägga upp Monika. som ifs var den sista bilden på cameran den kvällen!!: hehe. ni kommer nog skratta lika mycket som jag gjorde när jag såg dom!: och fy fan vad glad jag är att jag inte la mig i deras bråk, för fy fan vad hon hade att göra med håret. stackare. hon som också skulle upp och jobba dagen efter. men som det sägs. Är man med i leken får man leken tåla!! :)


 
Som ni ser var det Öl med i bilden också

 
Se så hon ser ut. stackare. men fy fan vad kul :)'

 
Soffan. men Proffs Lindy fick bort de :)


Så orkar inte lägga in flera bilder. det finns på facebook.com om ni vill se mera bilder..
Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0