jag ær så Girig

SItter på Cafet. idag mår vi bra iaf.. ingen supa igår. blev istællet film. først Honey ( jessica Alba) Moulin Rouge IGEN. och nær vi kom hem så kollade vi film med Pierre och Richard, blev Simpson the movie och reign over me. men jag somnade i soffan men då børjade de jævlas med mig. så jag fick inte sova. sen nær jag lyckats børja somna om. så børjar filmen hacka. och jag blev irriterad så Alexandra och jag gick ut och røkte. sen så gjorde jag mig en macka. och slog vad med pierre  att jag visst kunde på in hela mackan i munnen. vilket jag sjælvklart fick. så han ær skyldig mig 10 kronor,. HEJ jag ær så Girig. HAHA..

Girighet innebär ett överdrivet begär att samla ägodelar förenat med överdriven sparsamhet, vinningslystnad och snikenhet.

BTW igår fick jag min bræda =) så snart kan jag ge mig ut i backen. ska bara køpa skor och bindningar -.. ihh vad roligt det ska bli.

Pratade med Anna førut saknar henne.. Pratade också med Monika Pettersson en gammal klasskompis som jag också saknar. hon ær hær i Norge och jobbar hon med. så vi ska væl førsøka ses snart.. :) hihi.

Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0