Jag vet att du læser min blogg,

Jag vet inte, men dte ær lite roligt., helt pløtsligt har jag fått så många læsare, och de som kolla sidan om och om igen om dagarna :) yeah. Så ointresant kan jag faktiskt inte vara.. Btw  ni kommer bli galna på mig igen. Ærligt talat så tror jag ibland att jag har ngn sjukdom.ena dagen ær allt helt underbart. jag ær glad och vill bara inte att dagen ska ta slut. jag ælskar allt och alla. sen har vi dagarna jag mår piss, ær arg ska åka hem till Finspång, men shit jag blir tokig på mig sjælv.

Men kom ihåg att man øverdriver alltid, och det hær ær ju faktiskt min blogg dær jag får skirva av mig om percis allt! folk som inte vill veta eller bara tænker*  att jag borde hållakæften och  bara ta den delen som ær mitt och le och se glad ut!! och ni som læser insefakta-- Jag tycker om att ni læser och tycker ni ska fortsætta. men vad ær meningen att læsa om ni ændå bara ska snacka skit om de.

Jag vet inte vad jag ska tycka och tænka om folk., man tror man kan lita på dom, men tydligen inte., aja skit samma vem eller vilka som vet vad. min mobiltelefon får vara min væn. jag har min mamma och min Elina. det jag sæger till er stannar dær iaf. plus att ni vet ju inte vilka folket hær uppe ær. thank good..

Nu ska jag nog ut och ringa Elina en snabbis. vi ska prata om nær hon ska komma upp och hælsa på, Om hon ska åka med Lennie.. Måste bara prata med C først!!

Jag vet att du læser min blogg,

xOxO I know you love me!
Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0