hemma nu!

Klar på jobb nu!: Men är redan hemma och pratar med Josefine på facebook.

Fan jag gjorde de IGEN. därför skriver jag om hela inlägget..!

Blir ingen bowling. vi pratar om att dra bort till cafen istället, för Josefine pratade om att det var ngn snowboard film som visades där!!.

så hela gänget drar dit. glömde ngr sist.. det blir Jag Nicolina Alexandra S Josefine Erik, Stelle, John Marielle Magnus och Alexandra. vet inte om jag glömt ngn nu.. :) men det är iaf dom jag vet ska med..

tror det kan bli jävligt trevligt om alla följer med.




Bye!!



Kommentarer
Postat av: jossan

nu kommer jag verkligen sluta läsa här, för det e andra gången du glömmer!

2008-11-28 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0