man leker ju med døden

HerreGud vad ont jag har, hela axeln ær paj, jag vet att jag låg på den i kanske 1 timme, men sen så kunde ingen ligga kvar så, så man la sig i en skøn stællning och somnade direkt, och jag kan inte komma på att jag gjorde ngn anstrægning i axeln igår, skulle væl isf vara nær vi spelade billjard, men kan inte vara de heller, ONT gør det iaf, skit samma vad som hænt!

Sitter på jobbet, lugn och skøn dag, men kænns som om jag jobbat i minst 2 timmar, men bara 1 och 1halv,
får se om det blir en liten roadtripp idag., antingen fagernes IGEN, eller geilo. Nickolina ska hæmta Stina ngn stans. Roligt att gøra ngt annat æn bara sitta hemma,, Ær vældigt glad øver att træffat dom hær tjejerna, underbara och trevliga.
Igår gjorde vi hemlagad PIzza, tro mig den blev inte så god, degen blev lite kladdig och vi hade inget mjøl hemma, så vi tog havregryn., (A) botten blev hård, osten blev brænd och mitten kladdig.. Varmluftsugn suger ;) efter de blev det billjard. mycket trevligt.. kom 2.a  2 ggr. och vi var 4 som spelade., :) yeah, men jag suger egentligen.

Nehe. om man skulle gå ner och køpa sig lite cigaretter och røka lite,, bara røkt 1 gång idag (A) i vanliga fall hade det vart 3 ggr vid den hær tiden. Førstår egentligen inte varfør jag børjade røka igen och så mycket. 1-3 ciggaretter om dagen var det førut. Det har væl sina førklaringar också. men jag kænner mig som en dålig mænniska, Man luktar så illa nær man røker, Men remeber man ær såååå COOL!! man leker ju med døden ;)Hoppas folket førstår min ironi dær!!

btw alla, kanske blir utgång ikvæll,, Nikko alex och stina var visst lite småsugna, men jag har ingen lust att ringa till chefen imorgon och sæga att jag inte klarar av att jobba før att jag ær så bakis. men man kan ta 2-3 øl och dansa iaf, måste bygga på træningsværken litegrann,, oas, det ær ju branchfest. ;) yeah.

Mamma, Jag lovar att jag tar det lungt, du behøver inte vara orolig, det værsta som kan hænda, det bara hænder ;)


Bye!!



Kommentarer
Postat av: Tiina :)

Ja vi leker alla med döden men på olika sätt. MISS U. Ska ringa dig nån dag när jag har lite lugnare i skolan och jag blivit frisk :) nästa gång du festar, tänk på oss i finspång då :P puss i ljumsken

2008-11-20 @ 07:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0