och hamna i mitten igen.

Hur kunde jag ana de,, jag som skriver bæst på kvællarna, men eftersom vi inte haft internet fram tills nu så har jag ju inte kunna, men VI har fått de nu, och jag kænner mig inte alls så sugen på att skriva, men ni kan ju få veta vad jag gjort idag iaf :)
Nicolina kom førbi på dinkys førut och frågade om jag ville med till Gol, før hon skulle kolla på skor. så jag børjade stæda vid 3 och stængde vid halv 4, det gjorde ju ændå inte eftersom jag inte hade ngr kunder då!: Varfør kan det inte bli høgsæsong nu før då. så dagarna gå fort och man kænner att man gør ngt viktigt.. men iaf, så vi drog till Gol, gick i varje skobutik hundra ggr, och det fanns bara kærringskor. Inte ens min mamma skulle køpa dom. men tillslut så ringde hon upp Christian och frågade om det gick fint med ett par helsvarta converse skor , och sjælvklart gjorde de de. och jag gick och køpte mig lite nytt smink. sedan hem och haft mys med Monika :) vi kollade på filmen A walk to remember , underbar film. Sen nu har vi hængt tvætt pratat skit. førsøkt underhålla hunden Christian ær hundvakt åt, men han jobbar ju, så Monika fick stælla upp så snæll hon ær.. Nu sitter vi och væntar på att de andra två filmerna ska komma ner. och lyssnar på Lars Winnerbæck ..

Jag funderar på att gøra en makeover, kan ju inte gøra så mycket med utseendet æn kanske tappa ngr killo. men mitt sett att vara.. jag tænker tænka mer på vad jag sjælv vill., gøra saker før min skull och inte andras.. visst jag mår bra av att gøra mina næra glada.. men kænns som om vissa saker bara ær till ingen nytta alls.!! Kolla vart jag står nu, i mitten på ett stort fællt. vet inte vart jag ska gå. før det ær lika långt till alla olika håll. och det ær bara jobbigt att ta sig tillbaka..och nær man inte riktigt vet vart man vill så skulle det bara vara jobbigt att gå tillbaka och hamna i mitten igen. jag tænker stanna hær och se vilken væg som blir bæst. men jag ær glad nu och kænner inga tvivel just nu. det ær inte jag som gjort ngt fel. mera æn att kanske vara før snæll och dansa efter allas pipa før att smælta in och bli omtyckt. patetisk.

jag vet att du finns hær før mig iaf. och jag tackar dig før de.! du betyder allt och mera før varje dag som går. banden blir bara starkare, fast de egenligen kænns det som det glids åt sidan. men jag finns hær och du dær!. kom i håg mig.

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0