ord utan innehåll

Æven fast jag ær arg så¨får jag inget ur mina fingrar att skriva det jag vill..
det kommer inget fast det egentligen borde gøra de.!

Har hittat en blogg som tar orden ur min mun och kænns som om allt redan ær nerskrivet då!.
Jag trodde man skulle ta sig øver det hær hindret också, men det går før trøckt. så jag har gett upp.. lika bra de ,. før det hade inte gått ændå. Nu førstår jag en vis person nær han sæger att det går inte bara att vara væn med dig. eftersom man vill mera. kænslorna finns dær och man ger sig sjælv bara falskaførhoppningar..och hoppas in i det sista att det ska gå vægen.

Jag ær en vældigt svag mænniska och skulle kunna ge efter, men jag ska inte gøra det,. jag vill inte. men skulle kunna gøra allt.

Nu kommer bara dom dær tomma orden helt utan innehåll.

Farväl
 

Kommentarer
Postat av: josefine

??

2008-11-05 @ 15:49:41
URL: http://metrobloggen.se/josefineskullman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0