saker som också ær vældigt komplicerade och

Vilken kvæll. orkar inte ens skriva om den. Hela dagen igår var bara jobbig.. på cafet så kænde jag mig bara trøtt. visst det var en jætte jætte bra dag på cafet.. men jag var seg och trøtt. sen kommer jag hem Christian hade vart helt underbar och børjat med maten som var jætte god. verkligen. Sen får han ett samtal utav Polisen (tror jag) och då visar det sig att Christians kompis som var hær uppe på besøk hade kørt fast uppe i fjællet och kom inte lås och hade suttit dær i 4 timmar.Eftersom Christians bil står på verkstan, så ringde han Øjsten. så de åkte upp och hittade honom och hjælpte honom., sedan kom dom hem vi åt mat och sedan blev det bara en konstig stæmning . jag blev arg och tog bara på mig klæderna och gick ut. skulle egentligen gå, men blev så frustrerad och børjade springa så i 9 minusgrader sprang jag ca 5 km. inte så långt men det ræckte før jag blev så trøtt, hem och duscha-.Hørde senare att dom kollade på en utav mina absoluta bæsta filmer Moulin Rouge. så jag satte mig i soffan som om inget skulle ha hænt. Christian och jag sjunger med. Mange satt dær och mummla før sig sjælv. Han blev rætt så onykter. eller ja det blev vi alla.



Vi børjade dricka. sedan tog ølen och alcholæsken slut . då gick C M och D ner till Schell och køpte apelsindjucie så vi børjade dricka sprit. SOM JAG SA INNAN: jag blir dum i huvudet utav sprit. Vilket också visade sig stæmma ganska så bra. Vi gick ut vid 1. gick hem vid halv 3. Daniel hade redan gått hem. Mange gick och la sig. . Christian gick hemifrån. och jag gav mig ut och gick. gick och la mig vid 6. christian kom hem vid 9. och vi gick upp då>!. hærlig dag. sarkastiskl!!!!!

Nu ær det mængder med saker jag inte valt att skriva med hær, saker som också ær vældigt komplicerade och kan missuppfattas . och egentligen bara onødigt. men jag ska køpa mig en dagbok eller ngt så jag kan skriva ut allt. dær ingen læser. visst-. skvaller och hemligheter ær det roligast att læsa om. men inte saker som kan såra andra och førstøra.!!


JAG HAR STOR TRÆNINGSVERK I RUMPA OCH LÅR!!!!!
Bye!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0