springa på toaletten var 10.e minut.

Ligger i min sæng mitt i den stora nya dubbelsængen :D helt underbart att sova sjælv (ibland)

imorgon blir det en kort dag på cafet. ska åka till lækaren och kolla upp vad fan det kan vara, orkar inte gå omkring om må illa hela dagarna och ha ont hela tiden. kan ju inte jobba ordentligt då. Denna dag har vart værst hittils. har mått illa och haft spyjænsla helda dagen- och vart jætte yr.! och hur jobbigt ær det inte att springa på toaletten var 10.e minut. och det går aldrig øver. varfør varfør . hur kunde jag vara så dum i hela mitt huvud..

kanske ær jag?!?!?!  En ljug apa!!

nej nu ska jag kolla klart på filmen. Prata lite med min bror på msn innan och læsa lillasysters blogg :)

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0