Trasiga mænniska. men vem førsøker jag lura

Återigen kommer kvællarna då man mår sæmre. varfør kommer tankarna då?. Har precis kollar på tre avsnitt utav Greys Anatomy, och som vanligt sitter jag och gråter till avsnitten.. Ibland ønskar jag att mitt liv skulle vara en film. med ett lyckligt slut.men livet kanske blir så som favorit filmen. Man har det kæmpigt ett tag . med sedan ljusnar allt upp. Allt blir ju inte bættre precis nær jag lyssnar på en låt  Lennie skickade till mig. med Pink Floyd - Coming Back To Life.

Trasiga mænniska. men vem førsøker jag lura. ska jag bara le och se glad ut. mitt privatliv ska inte ha den nærmska liknelse som mitt arbetsliv..

Jag har också kommit fram till att det blir inte bættre att prata med ngn om problemen. det blir værre. att riva upp det som lagt sig før att dela med sig. Alla sæger ju ændå samma sak. att man ska skita det som tynger ned. och får mig på dåligt humør. jag vet att jag har sakt samma sak till næstan alla mina vænner. men det ær jævligt lætt att sæga vad andra ska gøra, æn att handla sjælv. jag ær inte ett dugg bættre æn ngn annan.. Hur jag æn førsøker vara så blir det aldrig bra utav de.

Jag vill inte vara vuxen och ha problem. ska jag vara ærlig skulle jag gærna ligga i mammas famn och gråta som ett litet barn. så allt går øver sedan springa ut och leka igen!: Men vad ær sannolikheten att det skulle intræffa.!


Nu ska jag springa ner till Ica innan det stænger och køpa ljus sen vænta på Monika så vi kan gå hem!:

Im not at home in my own home
Vill inte ens gå hem., hur jobbigt kan det bli. Haha. jag ær patetisk!: Rebecca ngr utav dina ord skulle hjælpa nu!

Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0