unnnnndeeeerbart

Sitter hemma nu, med min nya dator.. :) överlycklig..

Idag har jag jobbat och sedan åkt till Gol, men det var inte öppet hos läkaren, men tog nummret så ska ringa imorgonbitti. så jag får en bestämd tid istället.. för att försöka åka på droppin..!!

har pratat med min mamma idag också.. underbart trevligt..älskar min mamma.
också pratat med Tiina. hon ringde en stund förut. saknar henne så mycket..
försökte ringa till Jonna förut men hon svarade inte :(

Ska strax iväg till Nicolina. vi ska bada jacutzi :) unnnnndeeeerbart, dricka vin och glögg. yeah!! tycker verkligen om dessa tjejer. underbara

jag är på ovanligt glatt humör idag. den som försör för mig ska jag spotta på. ;) jag har redan lyckats att irritera Rickard med migg glada humör. ni ska se hans hand. jag har kluddrat lite där ;) hihihihihihihi--

nej nu ska jag byta om sedan gå hem till Nicco :)

Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0