För tro det eller ej men jag älskar inte dig.

Även om du tog tillbaka allt som du har sagt .Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär Även om du sa förlåt för allt som du har gjort. Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär. Om du lovade att ändra dig och bli normal.Om du sa jag kommer alltid att älska dig. Skulle det inte spela någon roll. För tro det eller ej men jag älskar inte dig. Du får stå kvar
För jag går nu. Ja, jag går nu. Och jag är starkare än du.Ja, jag är starkare än du. Det har jag lärt mig nu.Du brände dina broar när du sa det där. Som fick mig att förstå vem du egentligen är.Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser.Och när du försöker le så ser vi den bara mer.
Du har sårat mig mera än du tycks förstå.Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så.Och du som tror på karma, och kallar dig lärd.Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd.






Sitter hemma i soffan just nu, jävlas lite med Rickard och Monika och sjunger hur högt som helst, medans dom lyssnar på skit musik, fast ibland hör jag ganska så bra musik ur han högtalare,.. Dom spelar högt högt. finns nog ngn som inte skulle tycka om de tror jag!! Sifter också och inväntar Alexandra, hon skulle titta förbi en snabbis sa hon. :) och lämna mitt rödvin som hon köpte åt mig i Gol.


Btw, det blev inget läkarbesök igår, läkaren var inte där när vi kom. men jag fick en tid på Måndag klockan 10. Förmodligen skulle söta pierre jobba ngr timmar. det kommer nog gå ganska så fort, ska bara göra tre prov, sen så får man invänta resultatet. och hoppas på det bästa!! ska bara se om jag kan ragga lite på Alexandra eller Nicolina eller Monika om ngn vill köra mig till Gol :)



Här kommer ngr bilder från ngr fester vi haft här hemma :)


Nicolina, Pierre och Erik!


John, Erik, Fredrik, Josefine, och Mikael


hehe, Christian


jag och Nicolina! :)   ( jag vet inte hur jag roterar bilderna) loolife


Monika Erik Josefine och Christian.


Rickard .. galen men söt!!

Orkar inte med alla bilder. dem finns på facebook.com


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0