jag vill inte såra mænniskor,

blev inget bloggande igår nær jag kom hem. før Christian hade datorn. men nu kan jag ju blogga lite iaf. :)

blev glad førut nær Richard och Alexandra kom førbi och sa att jag såg ovanligt glad ut idag. førlåt haha. men alltså jag ær en glad person. bara vart nere i en svacka, men på væg uppåt. nu finns det inget jag kan gøra længre mera æn att sæga ha det så bra .



Jag tror jag aldrig skæmts øver något jag gjort. kanske ongrar till viss del, men gjort ær gjort och man måste stå før sina konsekvenser, jag gør mycket fel. varje dag i stort sett. pratar innan jag tænker, och det sårar mænniskor, jag vill inte såra mænniskor, men nær någon hugger tillbaka blir det værre.  Varfør kan man inte redan ha alla svar. innan man ger sig in på ngt.- Jag ger vanligvit aldrig upp, men nu tænker jag gøra de. !!!!
Jag tænker gøra den hær sæsongen. jag kommer ha jævligt roligt vissa dagar och andra sæmre. men thats life. life is a bitch sometimes. ovanligt mycket på sista tiden.  men det som inte bryter ner æn gør en starkare. JAG måste ju leva upp till mina två meningar "citat" som jag alltid anvænder.Well fake a smile. och I'll be a bitch because I can.  HAHAHAHAHA..

En tjej træffar en kille under sommarlovet, dom gør allt tillsammans spenderar all tid med varandra. hon får uppleva det hon tror ær riktig kærlek før førsta gången i sitt liv. han ger henne allt. allt hon någonsin kan ønska sig, men sedan en dag , nær sommaren børjar tina bort och verkligheten kommer ifatt,så gør æven kærleken de,



Men ikvæll blir det iaf ut och æta med Alexandra Nicolina Stina? och ska fråga om monika vill følja med. :)
girls night out ..  har hållt på att skriva det hær inlægget i 2 timmar, Under tiden har jag gjort pajer och morotskaka sedan haft kunder,. Hade jætte mycket i huvudet førut men det ær helt borta. skønt de iaf.
ska kolla ngr avsnitt utav gossip girl nu.

Bye!!




Kommentarer
Postat av: Tiina

Förlåt älskling att jag inte har visat mina känslor så bra på senare tid men det blev så svårt när du flyttade till norge i somras :P men jag vet att du älskar mig och jag älskar dig även fast vi inte visar det så bra jämt ;) vet att det inte är mig du skrev om i inlägget men ville muntra upp dig och hoppas det hjälpte lite miss u min tomte :P

2008-11-22 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0