och jag blev kær

Nu blev jag glad, Tiina hade kommenterat min blogg. Saknar dig med babe,

Igår nær jag hade stængt cafet så gick jag bort till sporten, hittade den finaste jacka jag nogonsin sett (øverdriver) men det var riktigt fin., och jag blev kær. hittade också jætte skøna boots dock inte så snygga men helt okej. men jag vill ha Christians byxor, dom ær så stora och skøna :) kan ta hand om dom nær han køpt nya (A).
sen gick jag hem och la mig i sængen ett tag, precis på væg att somna så kommer Monika in och ska låna min telefon. sen nær jag lagt mig igen kommer Christian in och vi pratade lite grann, så det blev inget sova., ångrar jag nu. før jag ær helt færdig.. Det blev en dusch sen så sminkade jag mig till ngn film, ville vara social mot Victor och Christian och Richard. Sen så tog jag jævligt lång tid på min innan jag gick ivæg till Alexandra och Nickolina, vi drack lite rødvin ( Helt okej ) sen så smsade jag Mikael och frågade vad han gjorde, de satt nere på elgen (en krog ), Det var bara Nickolina som hade sug på att gå ut. så vi føljde henne ner, gick in och sa Hej! sedan ivæg till Shell køpte chips och M&M :) och gick hem till mig hæmtade Transformers, kollade bara i 30-40 minuter, sen vaknade vi nær eftertexten kom .. och maya och Nikko kom. Gick hem halvsovande och frusen, somnade direkt (utan mp3.n) vaknade utav hunden i morse, sedan nær jag gick upp så fick jag færdigblandad saft yeah!! vilken service.. typ som frukost på sængen. Hallelujah.

yttligare en sak jag blev glad av IGÅR var att mamma ringde., hon ringde nær jag var mitt uppe i Guitarr Hero. men det gjorde absolut inget alls. vi pratade litegrann, finns så mycket jag vill berætta før mamma., men jag kan inte..! utav många anledningar.!!

Nej nu ska jag nog ut och røka sedan fixa litegrann. æven fast jag ær jætte trøtt..
BTW så har det hænt ngt.. måste kolla upp vad det kan vara!!


Burton
JL/WE
Burton
Special
Special
Burton


jag vet inte vad jag vill ha!!!!!!
Bye!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0