det var så jag blev kær!

Nu ligger jag i sængen och lyssnar på Imogen heap, grymt bra !! Har ni inte hørt de førut så lyssna. underbar musik. mycket utav den musiken finns med i OC. det var så jag blev kær! Ska strax lægga mig før att sova.. men ær inte riktigt trøtt.. sugen på att titta på Sunes Jul som Monika och jag håller på att ladda ner, men då tror jag hon blir lite less på mig! Ær sjukt rastløs, och mycket førundrad øver vissa saker.. Att ha en dator och internet får mig att kænna mig på bra humør. en bra væn. har ræddat mig från många saker. också satt dit mig, Hade det tex inte vart før Facebook så hade jag inte vart hær. Det kan ni tolka hur ni vill. men jag mår bra och det går bra.


Hehe pratade med Ronny førut, min expojkvæn, han tipsade mig och Monika om en film ( The lodge ) førlåt men den filmen søg verkligen.. Om det ær/var ngn jag verkligen førlitar på mig nær det kommer till filmer ær det Ronny, men 1 minus dær.


Skulle egentligen ringt Lennie idag också. pratade med honom førut på msn. men jag glømde bort de. han skulle ivæg till sin væn Johnny som fyller år. kan ringa honom imorgon istællet før nu.. har ingen ork till att prata med ngn . speciellt inte nu nær jag har internet i sængen. HAHA.. :) life is good!


Men det blir nog ingen Sune før mig ;) det ær ex antal timmar kvar på den. det segar upp grymt mycket nær man har flera program uppe,




Jag kommer ihåg før 5-6 månader sedan nær jag inte førstod mig på facebook. nu lever jag før facebook. det ær nog jag och Jenni, facebook is the world. man får reda på allt dær, tillochmed saker man egentligen inte alls vill veta. Men jag ælskar de, och sjælvklart Youtube.com . Det ær typiskt mig. de sidor jag jæmnt har uppe ær Facebook, youtube och sjælvklart bloggen. men først læser jag alla bloggar først. ser vad som hænder i mina vænners liv. kan titta in på bildagboken imellan åt också..


Nej nu ska jag gøra ngt annat. skriver bara strunt just nu.. ska ægna mera tid på face'en innan jag lægger mig før att sova.
BTW så ær det førsta kvællen på længe det ær riktigt lungt hær hemma..! visserligen ælskar jag att ha mænniskor runt omkring mig. men idag uppskattade jag verkligen att det bara var jag och Monika. pratade om mycket och kunna bete'e oss som mojen.!!Har dock saknar Alexandra idag. men vi ses ju snart igen. Hade ju iaf turen att umgås lite med Nikko. vi tog bilen och drog till Gol. pratade också endel om vissa saker. tror nog vårat "tjejgæng"  KOMMER få vældans roligt hær i vinter.. ska bli kul att læra kænna Stina också som kom igår : ) verkar vara en riktigt goo tjej ...


Bye!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0