SÅ jævla roligt vi alla hade

Oj jag ær en dålig mænniska som inte skrivit i bloggen. Men Oandra sidan så har ju Christian haft datorn..

Helgen:
Børjade bra med fredagen, Lørdagen søg ganska så hårt!

Søndagen alltså igår  SÅ jævla roligt vi alla hade
Jag sov fram till 1 från och till Christan kom in och væckte mig ngn vid halv 12 tror jag , men jag log kvar till klockan blev 1, gick och handlade mat tillsammans med Alexandra , det blev inget avancerat, pomme med korv ( jag hatar korv) men gick helt fint att æta, Efter maten blev det  guitar hero, Fatta jag klarade Cliff of dover på HARD :) Måste ringa LENNIE och berætta de,, wohooo! an vad jag ær bra. Før Christian Nickolina och Richard åkte upp till Skarsnuten, sen nær dom kom hem vid halv 5 så gick Christian och jag och sov lite. så vi skulle palla med kvællen. gick upp vid 6 halv 7 duschade och gjorde sig iordning, sen blev det party. sprit vin øl champagne och whisky , Jag hade så jævla roligt med alla.. Alexandra Josefine Nickolina  och jag vi dansade som fan. uppe på  bord på stolar sen sprang jag øver till Jenni Anna Linda och dansade, sen børjade killarna dansa. Erik John Christian Fredrik och hans flickvæn Marielle.. det finns inte ord før hur kul jag verkligen hade, fram tills nu. vaknade kanske runt 8 i morse.pratade litegrann med Christian, sen væckte vi pierre . jag och C åt lite chockochocko popps, sen duschade jag sen gick jag hit till jobbet. och jag ær s¨åå jævla bakis och træningsværsk, Så jag ringde Christian ( min chef) och sa att jag inte klarade av att jobba før jag mår som skit. och att jag snart spyr så bakis ær jag, så han kommer snart och tar øver (A) Har ni lika bra chef som mig ? ;) haha så det blir sofan med ngn bra film och krypa  ner och SOVA!! sen ska jag ringa Alexandra och fråga om vi kan gå ut och gå lite grann..

Igår så skulle alla bara springa och bæra på mig!:PLUS att jag gjorde værsta volten i køket. med hjælp utav christian. sen fick jag glapack øver hela mig.

OFØRGLØMLIG kvæll


Bye!!



Kommentarer
Postat av: jossan

ja det va en väldigt kul kväll, men fick inte jag va me?

2008-11-20 @ 13:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0