för att ta dig igenom det närmaste dygnet. "

Sanningen är att det ibland är så hårt att det ger kramp i hjärnan bara av att tänka på vad du måste göra för att ta dig igenom det närmaste dygnet. "

// Hittade det på Josefines blogg. Var tvungen att kopiera det før det stæmmer verkligen. stæmmer som fan!

Igår!:
Efter jag vart hær på cafet så gick jag hem. dær Christian och Daniel satt och kollade på film, satte mig ner och kollade med. sedan så satte vi på Patrioten och undertiden børjade jag laga mat. blev potatis klyftor (hemmagjorda) :p och køtt flæsk karr'e.
blev gott. kanske inte så gott som christian alltid får de. men ja gott blev det!-
Senare gick Christian ner till cafet och spelade. Daniel och jag kollade på Dum och Dummare

brb Ringa monika.


Men jag ær en sådan mænniska som sover væligt dåligt då jag vet att alla i huset inte ær hemma. så jag vaknade till vid 5 imorse och Christian var inte hemma så efter det kunde jag inte somna om!: NICE jag kommer vara helt død idag.,

Vill också sæga grattis till Daniel som fyller år idag. han bor hos oss just nu tills hans lægenhet ær klar och fixad.



IDAG KOMMER MONIKA yeah. har saknar dig vænnen. men vi ses snart så kan vi kramas..


Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0