Only one rule NEVER FALL IN LOVE

Only one rule NEVER FALL IN LOVE

Sitter och næstan gråter, men jag vet inte om det ær ledsna tårar eller glada. lyssnar på den mest underbaraste låten i hela værlden. Texten, musiken och røsterna allt ær perfekt.
Come What May

Igår var væl kanske inte værldens bæsta dag, men det ær mycket bættre nu tror jag, samtidigt som det egentligen inte ær de, Men blir man någonsin nøjd, det ær nog mest ett behov att ha något, tyværr måste sæga det. det ær kænslor också. men det dær behovet att kænna att man fortfarande kan! hur illa det æn låter men så ær det

The greatest thing you'll ever learn its just to love, and be loved in return..

Slut på ord IGEN.. ovanligt før att vara mig

Nu sitter Pierre Daniel Joakim Emma och ngn annan nisse hær. trevligt med folk runt omkring :)
Snart kommer Mikael tror också tror jag.. hoppas på de.. Han kom hem igår.. har inte sett honom på næstan 2 månader.
Monika ringde førut och hon var jætte bakis, och arg. Christian jag och Monika hade ølkrig med varanda igår. men jag var nog den som blev minst bløt. :)
Anna honney,, hade du vart med igår hade du blivit galen du som blev galen nær du bara fick 1 tsk øl øver dig .. Underbart att prata med dig igår också, saknar dig varje dag..

Har førsøkt ringa mamma, vill prata med henne, saknar mig mamma. ska førsøka igen..


Ill be a bitch becuse I can :)
Bye!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Men det va inte du som hade förstört dagen vettu ;) Så nu i efterhand gör det inget! Älskar och saknar dig gumman.

2008-11-09 @ 23:33:25
URL: http://almabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0